今日我唔洗返學,一早就同在ar媽出左去拿身份証同曬相,之後同左ar媽去左買今晚的dinnie,下....聽日我細老生日,我都唔知買咩比佢好?好煩呀!我想做蛋糕比佢好呀!定係買生日禮物比佢好呀!都唔知邊樣好!你屋企好悶呀!冇野做,都唔知做咩好!你地一個2個返曬學!冇人on msn!唔講la!聽日再寫la!