我琴日藥左蕾蕾,安兒,樂兒,健兒,阿純,佢地一去行街.之後同佢地去左早禱會,早禱會完左就走啦我地,我地就去左吉島的小完子個度食野,之後食飽左就去左行街街,又要同佢地番教會練歌,佢地練左3首歌,,一首one way,有一首好似叫要吶喊,要頌揚,唔知係咪..仲有甜美的聲音..好正哇!!
佢地得one way練左2次,其他1 take過!!佢地好開心呀,佢地one way拍手成日拍錯..之後本來阿蕾要同阿媽去buy書//
之後點知佢地又要練喎..之後阿蕾比阿媽閙..搞到佢有d唔開心...
但係之後都幾開心..佢彈左1,2次,之後要走啦!佢打比阿媽..佢話佢阿媽番左屋企,,無奈''
佢咪入番教會玩多陣囉,橫掂都係lu''之後入左去,,阿純叫蕾用陪電話錄低離聽下,,
佢地彈one way..之後第1次唔係好得..之後第2次..我地個個都好好啦..點知彈到最正嗰度..
即係副歌嗰度..[[[_________沒 變遷___]]之後[[one way..啪啪啪..耶穌]]咁架嗎,,
岩岩到one way個位,健姐準備另轉身提阿純打鼓..舉高左隻手..之後子hin佢揹住佢個bass推門入離話
[[記得倒水呀______]]我地全世界停哂手..o哂嘴咁望住佢..勁無奈.特別係健姐..
阿純呆左幾秒之後講左句粗口..之後我呆左好耐_________超好笑..笑到我地死..''
爆無奈囉...人地好地地.=3='''之後錄多次都冇咁好lu><''
算啦,,之後我地都要走lu..今日我同佢地都過得好開心呀!希望下次有機會的話我想同佢地再玩!
分類: 未分類 |