我今日番學遲到,因為我今日唔遲左起身,所以遲到!今日本來第一堂同第二堂係上英文堂,但係點知個miss冇番,所以第一堂就上左普通話,第二堂就唔洗上,所以我地早左放學,我就同左個fd去左拿回鄉証,點知我同佢遲到!之後我地就上數學堂,上完數學我同佢就去左library打日記,之後就去上IT1,之後就放學!