我牛,keita同傑琴日藥左系市中心M記到等,不過點知傑佢遲左15分鐘先來,我,牛,keita好火囉!之後我地坐左263巴士去沙田,點知架巴士好都未來,我地一出去到沙田火車站戥時侯,我地第一時間就係去左找野食,之後我地去左行街街,忽然,我地見到keroro軍曹,不過我地見唔到佢的正面,影唔到相!珍可色,跟住我地去左無印品到買筆同野食,之後我地行左一陣,我地就去左先足啱到飲野,飲左一我地見到Keroro的正面,傑同牛就立刻去影相,好令呀!遲D叫牛牛張D相放上網,我種係先足啱比牛牛偷影左D相!跟住飲完野之後我地就去左玩具反斗城到玩,有好多野玩架!我地種買左個波來玩,之後我地大便去左沙田某間日本野到食,不過太貴啦!所以我地只係食左少少野,次後我地便坐巴士去市中心個到,再買D野食同酒上公園到玩,我地珍係玩得好開心呀!
不過我有D唔開心,而唔你因為我怕遲左返屋企,而係某件事,所以令到我哭,而係因為我係巴士上想起某D野,所以之後令到我成個人低樂曬,牛牛,keita,傑你地唔洗擔心爬呀我冇事!牛牛你可會知到咩事架!牛牛如你想知咩事的話,請你自己親自問我orMSN到問我啦!or你係我個日記到話比我知see下係唔係,不過唔好這麼明顯呀!只要我同你知就得架啦!
分類: 未分類 |