今日要早D起身,今日我要返8:30!本身第一堂同第二堂係上英文堂,黠知種冇請到老師所以第一堂上左普通話,第二堂上中文,之後二堂上生活堂,到左12:30就放lunch,lunch我就同左D fd去左cantin到食lunch,點知有個男仔冇啦啦....see住我個fd,佢就o左,之後就再上普通話堂,上到普通話堂的時侯點知果條仔都係see住我個fd,出去到哪裡佢都係see住我個fd,但係有三個男仔第一堂普通話冇返,miss就問佢地三個第一堂有冇返呀!佢地就玩miss話佢地有返,miss就話你地唔好當唔知的,我叫左你地個名好多聲都冇人,佢話佢地sleep左,miss知佢地係吹水的?之後個三堂就上photoshop,完來photoshop都唔係好悶的!都機好玩的,放學的時侯果條右係同我地一起,點知我地一see到果條就笑,果條來就問我地笑咩!我地就話冇野!唔講la!聽日再write la!
分類: 未分類 |