♥♥♥ 愛愛愛 ♥♥♥
♥今日搭車;3 無拿拿走左班車/.\ 等成7mins;
♥返到去; 陪沁沁搵陳進文. 佢媽子; 煩到狗彩 
♥早會系操場;3 余sir話每人1隻雞蛋 ;o
♥今日早讀. 勁想訓z_z
♥中文先難頂; 上堂作完文放學又要作; 煩吾煩?
♥lunch time 上完搵ms趙就入禮堂睇歌唱比賽;3
♥Eng 成班系到玩飛紙; 之後.有條仔搵到份報紙; 咩食左偉哥之後條鳩出血/[]\
♥放學; 要留堂囉-_- 留留下; 去左拎雞蛋;o ms趙又叫哂d人上圖書館做作文; 
♥5點幾先閃得! 同沁沁步行回家;3 隻蛋無拿拿爆左;-_-
♥回到家. 玩左陣電腦. 就睇電視 ;3
♥9點幾就過去搵路易咬糖水a0a
♥行過置樂. 行行下落雨-_- 之後過左m記避左陣雨;o
♥坐左陣; 就行過去食糖水a0a ; 食完都11點幾;
♥then就飛的返屋企 ;3
路易送的;,↓

|