qooza第7天;D
♥wif沁沁步行上學;3 吹下水甘xd
♥早會熱到癲/_________________\
♥last 1 dAy TSA ;3 識識地;o
♥EnG; 第1堂呆下呆下hea左堂! 第2堂訓左-_-v 最o咀系ms吳無拿拿比完張工作紙.又彈左粒珍寶珠比me;3
♥周志偉真系0n嘟; 無啦啦踢枱;o
♥lunch; ms康好威^_^ 曰:食完飯有得比你地訓你吾訓! 上堂黎訓/[]\
♥lunch time吾洗入禮堂;3 走左去同路易傾tel ;o
♥放學比ms趙玩死/.\ 叫我地留系到自己吾落黎-0- 之後彈左份作文比我地做0rz`
♥閃人; wif沁沁過屯市. 途中. 等小依拎書比沁沁; 等左0k耐/.\
♥到屯市就過左BSX陪沁沁拎衫; 拎完去左買雪糕;3 yummy ;
♥買完步行回家;3 1路行1路咬;3 好味^_^
♥返到家; 開左陣電話就即彈上床訓. 訓到9點開電視;3
♥媽媽9點半到打比me; 叫我落惠康拎野AnD買野;3
♥買完就返屋企; 同媽子吹左陣水;3
|