打qooza的第2天;3
♥步行上學;3 1路行1路飲奶奶
♥今日返到學校.早會完左既時候.無端端落雨0_o
♥上到課室,無啦啦mAth TSA;3
♥lunch time又入禮堂.睇少霖寺1個師夫耍功夫;3
♥上普通話堂; 今日真系吾錯v3v 呀sir問左個ip題;3 就系 甲買50對白禨.乙買50對黑禨;
但系途中無啦啦落雨.佢地就去左個好黑又無光既地方.諗住分返d禨; 不過就要分
返個數系1樣; 每人25隻黑25隻白; 你估下點分-3-?
♥今日星期3有週會; 不過低from系班房.高from入禮堂; 就放4點7 ;3
今日幾準時放a_a
♥等埋沁沁就再1齊步行回家 ;3
♥返到屋企玩電腦玩到10點就落左樓下食野;3 wit路易;o
{興趣買c0n的朋友請留言;3 thz `}
|