qooza第6天;D
♥起身開電腦; 之後玩左陣就整野出街;3
♥1點幾等埋小依黎搵搭車出荃灣;o
♥出到去地點1.買鞋先;3 買完上左去擰珍寶珠;3
♥之後就閃去買小食; 買完就搭地鐵出mk;3
♥出到去.緊系新之城喇;3
♥行左陣. 買左條八摺裙*v* 之後同小依去買珍珠奶茶; yummy;3
♥小依飲得好快;3 佢像完我仲有差吾多成杯/__\sad
♥小依繼續陪我買埋上身衫;3 原本諗住買個件既; 不過好似短得制/.\ 冇買!
♥跟住買左第2件; 覺得麻麻/0\
♥買完同小依搭車過荃灣join沁沁; 之後搭車返屋企v0v
♥返到黎既時侯; 陪沁沁去買可樂;
♥撩交嘈? 有話要嘈你? 要嘈1早嘈左洗等今日? 吾該節省小小!
有時做人d野; 之前就死狗甘; 宜家博同情? 有仔大哂? ps; 又吾系令仔; 自己d肥g0扮大波?
|