今日放榜啦,,
好唔捨得你地呀!
6A1班的同學,,
畢業之後,,
都唔知道幾時先可以再見到你地,,
「應老師再見, 多謝老師教導」
今日係最後一次能夠咁樣港,,
哩一番說話以後都唔會再有機會港的啦,,
唯一能夠再次見面的時候係7月14日,,
畢業典禮上,,
過左果日之後,,
大家就要由「我係可銘學生」的身份轉為「我曾經係可銘學生」
真係好唔捨得你地呀,,
校園的一花一草,,
都有著我地的足跡,,
雖然話天下無不散之言值,,
但係大家話哂都做左同學咁多年,,
E+話要分開,,
真係唔想10R,,
因為哩一次的離別後,,
就唔知幾時仙會有再次見面的機會
886.6A1
|