|
|
| 最後一堂英文堂.好唔捨得 |
分類: 小學.回憶 |
今日,,
我地上左最後一堂的英文堂,,
唔知係咪因為仲爭個幾日就畢業呢?
大家上堂果陣都冇咩心機,,
大家都係好開心,,
哩堂英文堂,,
就係歡笑聲中度過,,
不過咁都好GE,,
笑著結束的英文堂都好過喊著結束啦
|
| 發表時間:2008-07-04 07:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 26 | »
|
|