今日係校內中文故事演講比賽,,
同上年一樣,,
又係我出賽,,
我由今日朝早開始就好緊張嫁啦,,
雖然已經係第二次,,
不過心入面都仲係咁驚,,
當我見到隔離個d參加者一個一個咁行上台港,,
個心就月跳月快,,
仲狂出手汗tim,,
個個都有帶貓紙落黎,,
但係我就冇,,
咁我咪唯有係人地港的時候係咁背10r,,
真係慘慘呀,,
終於到我上台港啦,,
我個心「卜~卜~卜~卜」係咁跳,,
因為我真係驚到爆燈呀,,
我一路望住禮堂個鐘,,
對眼對焦冇限遠,,
所以我睇到台下果D人全部都係模查查嫁,,
港完果陣,,
開心到乜咁
到A2港啦,,
佢有好鬼死多的動作,,
相比之下,,
我的自信心就少左D啦,,
因為佢都港得幾好嫁,,
唔知邊個會拎冠軍呢?
|