|
|
2009 年 9 月 21 日 星期一  |
2009-09-21  |
分類: 未分類 |
老母講得好岩,,
鄭文鋒你數學攞63分食屎la
係...我實在太冇用la..
人地留班哥d個個都高過我..d新同學仲好高分tim= = ''
唉..自卑兼慚愧///因為又唔係第一次學,,
己經比人地學多一年..
都係測出d咁ge成績..so bad
|
2009 年 9 月 2 日 星期三  |
| 2009-09-02 |
分類: 未分類 |
唉,,重返高一第一日..俾我感覺..一個字講撚哂,,屌!!
化學又係黃慧型條仆街教...死得la..今年又俾佢玩死
又叫人地lo翻初三d書..實撚早唔知pat哂去邊..又叫人用翻..正一冚家鏟
數學又係仆街一名...講野唔清唔楚...唉...仲有娘娘腔ge口音...
其他科反而正常翻d...起碼日子好過少少...
物理仲味知個ar sir教得好唔好..
不過係曾紀川...都係唔好咁大諗頭la
今年生生性性讀埋落去la...呢個係唯一ge解決!! |
2009 年 8 月 28 日 星期五  |
| 2009-08-28 |
分類: 未分類 |
頭先打波打到很爽....
9點打差唔多一點...
唔夠氣,,,嬴左一場之後頽左..
胡鬚佬又遲到..果然fit鳩係冇講錯,,佢約人~點知兩個鐘之後先黎,,= =
打到攰..去買野食哥到鋤大d..輸左15蚊,,但係我俾13蚊咋,,,
下次我會報仇啲,,,
陣間去飛天屋企,,佢屋企俾我感覺好正,,,挺舒服!!
仲有佢媽咪好搞笑,,如果我老媽子有佢一半就唔錯la...肯同自己哥仔一齊玩p2.. 氣氛几好,,
功課仲味做哂,,仲差一樣,..//
浄翻三日..點樣玩盡佢呢...!!
好想玩麻雀..,但係要係fish屋企搬張枱過黎..
太屌了...
|
2009 年 8 月 13 日 星期四  |
2009-08-13  |
分類: 未分類 |
日日升級升到很頽...但係又唔可以唔升喎
功課浄係做左地理,,,其他d要print出黎
print左我四十几蚊ar...抄抄,,,死無良校長要學生付出咁多錢
原來駿青係我地ge歡樂天地...超多野玩,,
我係篤Q王,,,劉均係冰曲王,,
飛天同fit鳩係我地手下敗將...我都唔知嬴左几多次lo,,
玩玩下都唔記得左有時間ge存在..真係痛快!!
今日係咁上下la,,,88
|
2009 年 7 月 29 日 星期三  |
| 2009-07-29 |
分類: 未分類 |
今日訓到12點几...起身好似俾人打左一身咁~超唔舒服
下就去左駿青打波...又係輸左一場咋...
但係有一隊其中一個肥西...自以為好撚勁..成日係到嘈生哂,,
鬧呢個..鬧哥個...心諗~真係慘lo--同佢一隊~老母成日俾人問候
今日自己冇hot hand~= = !!反而肥庄今日打得唔錯bo...
劉均lo左好多板喔!!我也不少呢~~
哈哈,~最搞笑見到飛天入左...跟住我就話見到佢對翼仔ge鄒形...
仲識發光tim...
打左十几場..超攰,,打到底褲都濕哂 ^^
不過冇所謂la..運動係最好ge減肥方法,,
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 23 | »
|