™憑甚麼愛*你ˇ
fong9222
暱稱: *FoNG♂
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
2011-03-12
2010-12-10
2010-10-19
2010-10-08
2010-10-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 6 月 5 日  星期五   晴天


2009-06-05 開心 分類: 未分類

終於考哂試la....爽

琴晚温左8個鐘,,,睇黎有d成果,,

唉,,,希望有得補考la,,,

諗到人地一考完試就輕鬆哂,,,自己就仲要驚有冇得補考,,,

唉,,,諗翻轉頭,,,自己一手造成,,,怪得邊個???

中午同劉均,,,同埋黃友鵬去打邊爐,,食到好飽,,,

下就去打波,,,打完第一場就索哂氣,,,好似斷氣咁,,,

之後係咁俾人屈機,,,呵呵,,,矮就是冇計,,,,

夜晚去家國情懷哥個餐廳食飯,,,抄,,,改哥個名同煮d野都唔一樣,,

難食到嘔,,,又多油,,,又淡,,,豉油都慳埋,,,覺得最好食都係哥個芋頭西米露,,,你話咁樣收100蚊,,離哂譜,,

搞到食完仲要去食粥補翻數,,,,

唔想翻去聽結果a,,,,好消息就話啫,,,bad news都唔知點算??

 

 



2009 年 5 月 30 日  星期六   晴天


2009-05-30 開心 分類: 未分類

嘩,,今日一朝頭早出左去飲咖啡...翻黎睇波,,,唉,,,金塊下年再加油!!!

跟住睇翻個電話...好多味接來電,,,跟住打翻俾吳寶,,佢話佢地己經温哂習,,

個時我先知琴日約左shadow佢地一齊温化學,,,sorry,,,

跟住上網上上下,,,俾一隻很屌的昆蟲嚇親我...

佢係正我頭頂上ge天花板唱歌,,,冇錯,,係一隻蟬,,

跟住咪lo支曬衫ge棍一野打左佢落黎,,,

打落黎哥下先得人驚,,,佢叫到超大聲,,,差少少飛埋我塊臉...

下就..出左去打波...今日發生左很多奇蹟,,,呵呵,,,自己都唔信,,,

打到五點几,,,沖涼温習.,,.

我唔想game over,,!!! 一定同exam鬥到底...~~~

 



2009 年 5 月 27 日  星期三   晴天


2009-05-27 分類: 未分類

唉,,,雖然翻學翻到越來越乏味,,,

但係自從調左新位之後...上堂都ok好玩,,,

呢排覺得陳詠怡好似一條金魚,,,肥肥的金魚,,,好頂癮,,

同埋覺得shadow講野好搞笑,,,真係唔似佢本人,,,

下就考電腦還ok啦,,,

翻學去左打波,,,

個死庄陽lo籃板好似打架咁,,對住人地就話啫,,

但係我係自己友a<,,老細,,駛唔駛都係咁暴力,,,成個下巴撞落去我個後腦到,,,

痛到我講唔到野....真陰公!!!

考文法,,,俾心機d先,,,,嗯嗯!!!

 

 

 



2009 年 5 月 23 日  星期六   晴天


2009-05-23 鬱悶 分類: 未分類

諗住今日測哥個化學有希望ga 嘛!!!

唉,,,失鳩望,,,要執定包伏la係時侯,,

轉新環境係咪會好d???我諗應該會掛~should好過鏡平十鳩几萬倍!!

下個禮拜一測數學,,,放棄,,

跟住落黎哥兩個禮拜唯有見步行步!!!!



2009 年 5 月 15 日  星期五   晴天


2009-05-15 傷心 分類: 未分類

話說今日哥個咁ge Grama測驗...

難到仆街,,,真係好撚難,,

所以得到的分數係42分,,,恭喜恭喜

琴晚同自己班友係龍m温習,,,阿gap...白費你ge心機!!!sorry!!

温到十二點几,,同豬安,,牛屎妹,Gap去養生堂食龜苓膏,,,,很好味,,,吳寶有節目,,唔同我地一齊去食...

d女好似食緊糖水咁,,,係咁加糖落龜苓膏到,,, 我同豬安先至係真正品嚐!!!呵呵,,,

今朝測哥個驗原來温哥d都冇出到,,,出唔d狗唔搭八ge野,,,又唔夠時間做,,,

今次俾個出卷ge Miss 整左鑊金ge,,~考試要70分先拉到,,,,

so difficult!!!

地理我要lo 高分,,,lo埋蟻窿第三支葡萄適!!