|
|
2009 年 6 月 5 日 星期五  |
2009-06-05  |
分類: 未分類 |
終於考哂試la....爽
琴晚温左8個鐘,,,睇黎有d成果,,
唉,,,希望有得補考la,,,
諗到人地一考完試就輕鬆哂,,,自己就仲要驚有冇得補考,,,
唉,,,諗翻轉頭,,,自己一手造成,,,怪得邊個???
中午同劉均,,,同埋黃友鵬去打邊爐,,食到好飽,,,
下就去打波,,,打完第一場就索哂氣,,,好似斷氣咁,,,
之後係咁俾人屈機,,,呵呵,,,矮就是冇計,,,,
夜晚去家國情懷哥個餐廳食飯,,,抄,,,改哥個名同煮d野都唔一樣,,
難食到嘔,,,又多油,,,又淡,,,豉油都慳埋,,,覺得最好食都係哥個芋頭西米露,,,你話咁樣收100蚊,,離哂譜,,
搞到食完仲要去食粥補翻數,,,,
唔想翻去聽結果a,,,,好消息就話啫,,,bad news都唔知點算??
|
2009 年 5 月 30 日 星期六  |
2009-05-30  |
分類: 未分類 |
嘩,,今日一朝頭早出左去飲咖啡...翻黎睇波,,,唉,,, 金塊下年再加油!!!
跟住睇翻個電話...好多味接來電,,,跟住打翻俾吳寶,,佢話佢地己經温哂習,,
個時我先知琴日約左shadow佢地一齊温化學,,,sorry,,,
跟住上網上上下,,,俾一隻很屌的昆蟲嚇親我...
佢係正我頭頂上ge天花板唱歌,,,冇錯,,係一隻蟬,,
跟住咪lo支曬衫ge棍一野打左佢落黎,,,
打落黎哥下先得人驚,,,佢叫到超大聲,,,差少少飛埋我塊臉...
下就..出左去打波...今日發生左很多奇蹟,,,呵呵,,,自己都唔信,,,
打到五點几,,,沖涼温習.,,.
我唔想game over,,!!! 一定同exam鬥到底...~~~
|
2009 年 5 月 27 日 星期三  |
| 2009-05-27 |
分類: 未分類 |
唉,,,雖然翻學翻到越來越乏味,,,
但係自從調左新位之後...上堂都ok好玩,,,
呢排覺得陳詠怡好似一條金魚,,,肥肥的金魚,,, 好頂癮,,
同埋覺得shadow講野好搞笑,,,真係唔似佢本人,,,
下就考電腦還ok啦,,,
翻學去左打波,,,
個死庄陽lo籃板好似打架咁,,對住人地就話啫,,
但係我係自己友a<,,老細,,駛唔駛都係咁暴力,,,成個下巴撞落去我個後腦到,,,
痛到我講唔到野....真陰公!!!
考文法,,,俾心機d先,,,,嗯嗯!!!
|
2009 年 5 月 23 日 星期六  |
2009-05-23  |
分類: 未分類 |
諗住今日測哥個化學有希望ga 嘛!!!
唉,,,失鳩望,,,要執定包伏la係時侯,,
轉新環境係咪會好d???我諗應該會掛~should好過鏡平十鳩几萬倍!!
下個禮拜一測數學,,,放棄,,
跟住落黎哥兩個禮拜唯有見步行步!!!! |
2009 年 5 月 15 日 星期五  |
2009-05-15  |
分類: 未分類 |
話說今日哥個咁ge Grama測驗...
難到仆街,,,真係好撚難,,
所以得到的分數係42分,,,恭喜恭喜
琴晚同自己班友係龍m温習,,,阿gap...白費你ge心機!!!sorry!!
温到十二點几,,同豬安,,牛屎妹,Gap去養生堂食龜苓膏,,,,很好味,,,吳寶有節目,,唔同我地一齊去食...
d女好似食緊糖水咁,,,係咁加糖落龜苓膏到,,, 我同豬安先至係真正品嚐!!!呵呵,,,
今朝測哥個驗原來温哥d都冇出到,,,出唔d狗唔搭八ge野,,,又唔夠時間做,,,
今次俾個出卷ge Miss 整左鑊金ge,,~考試要70分先拉到,,,,
so difficult!!!
地理我要lo 高分,,,lo埋蟻窿第三支葡萄適!!
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | »
|