™憑甚麼愛*你ˇ
fong9222
暱稱: *FoNG♂
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
2011-03-12
2010-12-10
2010-10-19
2010-10-08
2010-10-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 2 月 2 日  星期一   晴天


唔怕拖唔撚得咩 忿怒 分類: 未分類

岩先同左成屋人嘈...佢地正一pk黎

最衰係ar妹無端端講我十六歲依家都冇拖拍..講到成屋人都講呢個話題.....

老豆同老母都唔撚係咩人黎咖....幫鳩哂ar妹...係咁唔知笑我定係點la...

同佢地嘈又話我係男仔咁小氣....咁我冇野講......都唔知邊個撩邊個先

冇哂mood...正一仆街....



2009 年 2 月 1 日  星期日   晴天


2009-02-01 開心 分類: 未分類

好耐冇打日記la.....

太lazy了....hehe...成個新年仲差兩日就完了....功課都冇搞掂好...=  =

今年豆翻黎d錢比上年少左....不過冇所謂la...有錢駛我都ok 啲!!!!

今日如常地訓到好晏...下就出左去做功課...

做到七點几...中間打下機同吹下水咁....時間過得超快...

晚上同三個人出去小泉食飯,,,,,三個人都係大胃王..食到我超poor!!!

搞到打後半個月要食饅頭....好彩佢地都好有良心...話請翻我一個禮拜饅頭喎...他們實在太好人了////

食完打左陣啤牌...都几好玩ar<<,蠻開心啲.....hehe

食同玩到十一點几....散水lu,....歸家去

55..要收拾心情了...我要努力....今年願望升班!!!

Baba,,,Mama我會俾心機的.....

 

 

 



2009 年 1 月 20 日  星期二   晴天


放假lu 分類: 未分類

今日last day,,,但係都要測數學...原本開開心心....搞鍋哂!!.........//真是一間膠學校

上就係到狂攻數學...放學之後即克去左fish屋企食飯兼温習....佢幫我惡補...謝謝!!

下就上體育派卷...83分...唔想温數,出左去打波..笑到我死...hehe

跟住派左化學屌35分...冇野好講lu,,得五個合格

放學去左駿青打波,,打到八點几

九點几同劉均,,阿傑出去鋤d..鋤到十一點几..累了就埋單結算..我輸左十蚊...

去食宵夜..燒矮瓜..味道咦之棒...

散水翻屋企..

原本今年諗住師生同樂日可以邀請人地班打波...點知搞埋d無聊的活動...氣氛搞鍋哂...

 

 



2009 年 1 月 9 日  星期五   晴天


~與朋友共~ 開心 分類: 未分類

今日測中文,,識啲啲又唔識啲啲咁la

上英文堂上到冇癮....哥miss堂堂叫我起身..唔係叫我答問題...係問我做緊d物野??聽書lo!

跟着都係同左鄰右里傾計ar同吹水,,我似終都係分唔清隔離位個名同埋佢後面同學ge"name"

真係好奇...搞到堂堂都要問我佢叫咩名..佢叫咩名???

今日我地幫淫宗改了一個花名,叫小宗子...叫呢個名佢哥時ge樣真係勁搞笑!

下就都係咁上下...冇物聽書..都係吹水過時日。放學去左二樓打波,,放了某人飛機,,,講翻聲sorry!!

打完翻屋企換衫,,再上街市打過...

打到差唔多八點...散水!!!

原來我並唔需要xx...我需要的是你們呢班 PD   "FD"  !!!         hehe!!!

 

 

 



2009 年 1 月 5 日  星期一   清涼


2009-01-05 不滿 分類: 未分類

今日翻學..冇物野發生..

但係好不爽哥hi擺班主任調我坐頭位...

心諗:有冇搞錯ar...坐前頭物野都做唔到喎..又敍視tim 喎

shit...佢仲笑哈哈對住我講..兩個禮拜啫...哈哈..///邊有咁膠的人ar???

下就...好彩左鄰右里都ok啫...唔係我咪碌柒..做唔到d正經野不但止仲要玩自閉/////

放學...去左駿青打波...打得還ok的,,,冇打咁耐...係咁上下la!!

打到七點几.翻歸.....超多野揾ar中文小測-又殺多個Grammar出黎...又要搏命la!!