今日冇比賽..成朝係到發夢..等放學食d咩好
放學同fit鳩..豬,,劉均等人去買飯盒..
12蚊三餸..最好味係雞肶~~正
下就都係百無聊賴地過日子,,
去睇fit鳩跳三級
入七強,,有第七名..不錯不錯
雷炳拿了第一..第一次見佢係發自自己內心ge笑..
因為佢平時都很cool..笑哥隻笑都係次次見到我ge傻笑//= =''
放學去了望廈打波,,俾fit鳩呃左..又話ar sir黎...= = '
跟住走哥陣俾吳寶急call上街市陪佢同cc練波..
同劉均翻去擺低書包先上街市..途中發生了不快樂的事
上到去,,開了一陣場..數臭吳寶的缺點..對不起喔!!忠言逆耳la
跟住教翻佢一.兩度散手等佢應負比賽...
跟住走人...回家升lv/// |