™憑甚麼愛*你ˇ
fong9222
暱稱: *FoNG♂
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
2011-03-12
2010-12-10
2010-10-19
2010-10-08
2010-10-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 11 月 9 日  星期一   晴天


2009-11-09 分類: 未分類

咋天咬了柴的腳,,今天己變成了豬腳

so bad 個醫生話要二個禮拜後先可以打翻波

老豆仲要我睇埋x光..160蚊睇二分鐘...gd

唉..唯有修心養性...考完試先打~3~

聽日着拖鞋翻學...大家見到我隻豬腳唔好笑我bo!!

 



2009 年 11 月 8 日  星期日   晴天


2009-11-08 分類: 未分類

 早前先笑完飛天咬柴..今次到我咬了= =''

好痛,,但係算細咬/..唔係好嚴重//

今日下就比學校水左去做怖景..有三個鐘義工時數...

但係都好攰...個小妹妹係皇帝,,我地係奴才...== ''

就黎考試la...自己要加油!!!

雖然有d科拉唔到,,,但係我都要争氣ar!!!



2009 年 11 月 4 日  星期三   晴天


2009-11-04 分類: 未分類

今日測物理...居然不是很難.. 感覺唔錯

成朝同隔離左右吹水度過...

下就去左駿青打波...飛天咬柴了,,叫左你小心d嘎la = =''

打到七點几..翻歸!!!看宮心計...正!!阿佘都係咁靚女!!

~~~吳寶生日快樂!!!~~~

##唔好話我冇心肝,,我記得ga!!!

 

 



2009 年 10 月 22 日  星期四   晴天


2009-10-22 分類: 未分類

今日冇比賽..成朝係到發夢..等放學食d咩好

放學同fit鳩..豬,,劉均等人去買飯盒..

12蚊三餸..最好味係雞肶~~正

下就都係百無聊賴地過日子,,

去睇fit鳩跳三級

入七強,,有第七名..不錯不錯

雷炳拿了第一..第一次見佢係發自自己內心ge笑..

因為佢平時都很cool..笑哥隻笑都係次次見到我ge傻笑//=  =''

放學去了望廈打波,,俾fit鳩呃左..又話ar sir黎...= = '

跟住走哥陣俾吳寶急call上街市陪佢同cc練波..

同劉均翻去擺低書包先上街市..途中發生了不快樂的事

上到去,,開了一陣場..數臭吳寶的缺點..對不起喔!!忠言逆耳la

跟住教翻佢一.兩度散手等佢應負比賽...

跟住走人...回家升lv///



2009 年 10 月 21 日  星期三   晴天


2009-10-21 分類: 未分類

今日係運動會ge第一日

第一日就有800//= = ''

得九個人報...四名種子,, = =''

一開波,,我叫劉均等埋我,,然後等埋豬.. 三條友一齊吹水..阿sir係度話係咪玩野..

好爽...A_A到最後一百米先精彩!!!

四條友一齊沖線..哈哈...拿了第七...但係劉均好慘..明明快過我地點知佢拿第九,, == ;;;.

翻到去miss話你地兩個威la~~

下就放學去了駿青...打了一場之後,

有兩個靚女姐姐黎推銷red bull~~

一人一罐...haha..河馬好搞笑..快d大個仔la--

打到8點几..回家..///