™憑甚麼愛*你ˇ
fong9222
暱稱: *FoNG♂
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
2011-03-12
2010-12-10
2010-10-19
2010-10-08
2010-10-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 12 月 21 日  星期一   晴天


2009-12-21 分類: 未分類

今朝訓到11點半...攰的感覺全都走了

下就等牛均電話..because去胡鬚佬屋企happy

三點半去到佢屋企附近..揾左好耐..始終都係要胡鬚佬帶路..

佢屋企蠻ok 大...我地一開始打雀先..唔好意思..豬..牛均..胡鬚..第一局俾我自摸了

但係最尾都係冇嬴冇輸...但係last哥盤之前我仲係負數緊..但係憑住last自摸四索!!

哈哈!!我先唔駛輸錢!!但係後黎玩鋤老二!!輸到p了..輸七蚊

豬同胡鬚佢地係到瓜分我同牛均d錢..so bad!!

聽日打波ar..胡鬚...招人!!

今次香港之旅有少少問題...so唔去住~留翻新年先去la!!

 



2009 年 12 月 19 日  星期六   晴天


2009-12-19 分類: 未分類

今日都唔知咩日子...

牛均..豬and me都爆了眼鏡..好彩痴得翻

波神真係波神..可以打到我副鏡爆外傷內!!勁

豬哥副俾胡鬚佬打爆左...牛均哥副唔知俾邊個整又爆了..三爆臨門

但係有502膠水...痴得翻...但係唔知可以痴几耐??

唯有帶住先...抖翻一兩日先...

然後去香港shopping...我要買買買!!!食食食!!!

 



2009 年 12 月 18 日  星期五   晴天


2009-12-18 分類: 未分類

今日老早就起身..首先去買雞排包食...然後搭7號車去三盞燈揾肥成..

一齊去松山...去到先得8點几..真他媽的早...其實係miss叫去看野...

早鳩知咁撚頽就報比賽算了...個個都塞左d野黎叫我看,,,真係柯屎都唔得閒!!

等ar等,,,終於到a組...因為a組跑哂就走得la...劉均很神ar...唔達標....下年再努力過..有我陪你!!

下就去打波...打左一兩場..腳仔都軟埋...出去同飛天嘆翻個hi-tea先補充到能量兩個雞蓉味出前一丁..香噴噴~~正

打啊打,,,打到九點几..不錯不錯...手感良好...

聽日胡鬚招打波...邊個去???

好多功課...放9日假真係俾足9日功課!!!



2009 年 12 月 12 日  星期六   晴天


2009-12-12 開心 分類: 未分類

琴日終於係久違的星期五...因為中午打邊爐大開食戒!!!

胡鬚佬太唔俾面la...個個食哂佢先黎,,,下次唔好la

有肥庄..彭彭..飛天..me and 劉均....吃到很飽...

哈哈...雖然肥左20磅///但是吃是人間最美好的一件事..

唯有遲d做多d運動補翻數la...

吃完去了駿青打波...連嬴..期間我同肥庄都爆了眼鏡...唉!!多得劉均山長水遠去買502膠水痴翻!!thx

打到咁上下..回去學校tick名..成級排住隊去街市睇show>..都几無聊...冇咩好睇!!!一邊食雪糕...一邊睇!!

睇完又去了打波...打到好攰...期間劉均佢太強..射波連蝙蝠都俾佢整暈埋...真是笑料一件.!!牛均你太勁la>..<

同了胡鬚去劉均屋企lo書...路上佢話我似拉舒華萊士..好難為情...!!

好~~到時去hk就買佢件波衫先!!

原來思樂冰藍梅味好正...

翻到屋企..諗住食飯..但係連楂筷子的力都冇...好酸隻手!!~~

呢几日要抖翻先...星期日又要去埋哥百萬行,真係so bad!!

 



2009 年 11 月 23 日  星期一   晴天


2009-11-23 忿怒 分類: 未分類

好撚煩,,屌,,仆街~~一翻黎係度鵝黎鵝去

數學不合格,,你估我想咩...屌..我何常唔想合格ar??

但係我盡左力...得53分..拉埋55//我又唔係冇温習...on撚鳩

我又唔係唔想補習...但係數學補習上一年都冇用,,

化學又係咁...補黎托咩!!

成日係到鬧鬧閙...煩撚到你想跳樓死撚左佢算。