琴日終於係久違的星期五...因為中午打邊爐 大開食戒!!!
胡鬚佬太唔俾面la...個個食哂佢先黎,,,下次唔好la
有肥庄..彭彭..飛天..me and 劉均....吃到很飽...
哈哈...雖然肥左20磅///但是吃是人間最美好的一件事..
唯有遲d做多d運動補翻數la...
吃完去了駿青打波...連嬴..期間我同肥庄都爆了眼鏡...唉!!多得劉均山長水遠去買502膠水痴翻!!thx
打到咁上下..回去學校tick名..成級排住隊去街市睇show>..都几無聊...冇咩好睇!!!一邊食雪糕...一邊睇!!
睇完又去了打波...打到好攰...期間劉均佢太強..射波連蝙蝠都俾佢整暈埋...真是笑料一件.!!牛均你太勁la>..<
同了胡鬚去劉均屋企lo書...路上佢話我似拉舒華萊士..好難為情...!!

好~~到時去hk就買佢件波衫先!!
原來思樂冰藍梅味好正...
翻到屋企..諗住食飯..但係連楂筷子的力都冇...好酸隻手!!~~
呢几日要抖翻先...星期日又要去埋哥百萬行,真係so bad!!
|