唉..e家沖親涼都要攞我條命咁.... 好乸同好痛!!
哥傷口真係超痛lo>.<俾人掂一掂都痛到死!!早知就唔好咁搏去爭哥球la..
今日係呢段最後一次上體育.,都要請假...眼金金坐係到同amy睇人地打波..so bad
電腦不用說又頽了..唔係ar sir唔俾機會.,.係我爭取唔到啫!!! 唔夠time去doing!!~合格掛~
考試la...捱埋呢個几禮拜la...考完試有好多野想做...同兄弟們睇戲.食飯..碌ling仲有入品...考電單車!!!
唔講咁多...考試加油la...
祝各位考試順利!!!
|