post 相
我哥球很靚的彈地助攻!!!真有滿足感^^劉均很帥ya!!
另外!!都post其他哥d
隻恐龍AMY真屌!!!屈哂機~~
温習有什麼意義???who know??
經過一輪地獄ge測驗折磨...抄了一科...算好吧!!
今日是最期待的一天...因為是星期五,,意味終於可以訓翻好d///
上堂成日都訓...真係唔係好掂!!加油!!
放學去左街市打波...過程又好笑又好玩...打波最好係咁ge feel!!
明天的自由波地比賽..我要lo最多分...想想好了!!
為結果而努力...不只是一場比賽!!!
打波打到攰死了...........
但係"爽"
頭先miss打過電話黎...還有兩科要努力拉呢!!!
要加油...今段是重要關頭,,,食粥食飯靠自己!!
55...前途在我手...岩聽吧!!打少d波la唯有!!!