™憑甚麼愛*你ˇ
fong9222
暱稱: *FoNG♂
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
2011-03-12
2010-12-10
2010-10-19
2010-10-08
2010-10-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 6 月 9 日  星期三   晴天


2010-06-09 分類: 未分類

數學預左補考..

希望歷史同文法唔好插埋入黎la..

11號2.30..最淆的時刻~~



2010 年 6 月 6 日  星期日   晴天


2010-06-06 分類: 未分類

歷史AR....我投降!!!

有記憶面包在世上就好囉///

貼一貼張問答紙到搞掂~~

 

 



2010 年 6 月 4 日  星期五   晴天


2010-06-04 分類: 未分類



2010 年 5 月 30 日  星期日   晴天


AMY好慘AR!! 分類: 未分類

 ' _ ' 大家好我係Amy,我是古康誠大爺摩下的一條高大無腦onj守門犬。

  AMY好慘AR!!做咩咁話自己!!

笑到我肚爆la!!!!



2010 年 5 月 26 日  星期三   晴天


2010-05-26 分類: 未分類

好想快d搞掂哂今年ge野...輕鬆地咁過日子

但係要過呢種日子,就要捱過呢個嚴寒的考試...

考試最驚係數學...其次係文法...一唔合格就要補考la...

唉....依家個個都係講緊讀文定理...我自己就冇得揀ga啦...得文科路行...

文科我覺得都唔錯ga...同自己理想都唔係距離好大...

但係今日我覺得鄧海棠很臭串..咁死背就係叫文科...用腦哥d叫理科...咁生物,化學哥d叫咩先...咪一樣死背...

你估理科真係咩都唔駛背咩?

文科同理科出路係差d...但係都唔駛咁踩法掛...

又唔見你話A班英文好勁喎...= = ''

有記憶力都算係一種優點...而動腦筋都係一種優點...都几公平...-3-

所以我地揀邊一科都好ge...最緊要興趣同自己應唔應付得到!!!

加油...everybody...祝考試個個都考到好水準!!!