琴日訓到十二點几..........成點鐘= =''
跟住俾~臭包~打電話黎嘈醒左////兩點半去買野....準時ar
跟住出到去...會合{zilly,包,LG.Benny,楊0,淫宗,GAP}-----------------Fish同照陽去左霸爐...........
跟住又分開兩班人........男去揾男,,,,女去揾popo..........
一切都搞掂好之後...燒a燒...過程几開心...{fish同傻昌淨係識"食"...又唔幫手喎!!! }
食到咁上下.......玩{真心大膽game}...每個人都知道其他人ge好多秘密..
玩到十點几...執野翻歸...男同女各散東西...我地班男ge去打搞楊0鋒屋企 打 "Will"
我地狂玩網球,Boxing,....超正!!!
玩到兩點几..我地個個走哂..得翻淫宗同楊0單挑"魔獸"
咋天的確很開心.....希望以後還有多d呢類ge活動la
 |