™憑甚麼愛*你ˇ
fong9222
暱稱: *FoNG♂
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
2011-03-12
2010-12-10
2010-10-19
2010-10-08
2010-10-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 1 月 2 日  星期五   晴天


∼難道我真滴沒有勇氣* 疑惑 分類: 未分類

琴晚三點几先攤左係張床..但係訓唔着...唔知點解自己哥時諗左好多野---諗到個心好心酸、好難頂...

從來味發生過呢d事!!諗到六點几先訓得着,,,唉!!!!

跟住十一點几online"MSN"同Zilly傾左好多野,,最後問題都搞掂了,,自己明左好多野∼知道自己有很多缺點--thx-Zilly

下就去左磊屋企哥度研究homework,搞掂玩X-box------------basketball

俾劉均雄連嬴兩po,他們聯手也ko了我一po...連輸三po///難道心情不好真的會影响嗎????

玩到七點几,,回家去!!

可能我真的習慣以前的自己..但將來一定不會這樣!!許下承諾!



"元旦燒烤日" 開心 分類: 未分類

琴日訓到十二點几..........成點鐘=  =''

跟住俾~臭包~打電話黎嘈醒左////兩點半去買野....準時ar

跟住出到去...會合{zilly,包,LG.Benny,楊0,淫宗,GAP}-----------------Fish同照陽去左霸爐...........

跟住又分開兩班人........男去揾男,,,,女去揾popo..........

一切都搞掂好之後...燒a燒...過程几開心...{fish同傻昌淨係識"食"...又唔幫手喎!!!}

食到咁上下.......玩{真心大膽game}...每個人都知道其他人ge好多秘密..

玩到十點几...執野翻歸...男同女各散東西...我地班男ge去打搞楊0鋒屋企打   "Will"

我地狂玩網球,Boxing,....超正!!!

玩到兩點几..我地個個走哂..得翻淫宗同楊0單挑"魔獸"

咋天的確很開心.....希望以後還有多d呢類ge活動la

                                                                      



2008 年 12 月 27 日  星期六   晴天


"二選一"*差不多要做決定* 愉快 分類: 未分類

今朝十點几先起身...睇"波"皇蜂嬴了

跟住吽下...吽下...吽到晏就....跟住問彭彭借功課研究~~~

研究到咁上下.....個臭"包"打黎話要拎present喎!!!話傻瓜慧都係到....咁岩佢地一齊lo

咪拎過去環M...見到KA...同佢地一齊...打聲招呼!!!俾佢話重色輕友tim...因為佢冇禮物.....

跟住翻屋企搞埋d功課la。要收拾心情la...

不過翻學一..兩天又放假lu....爽