好開心牙~~\
比我買左自傳啦
正正正- -"
好鬼死令- -
星期六
我去左睇有冇自傳買
點知睇曬元朗同屯門既輸店
一本都冇 --"
原來全線冇曬 真仆街
之後
多謝曬x japan既歌迷會
所以我上網比我搵到了~
不過155$$
冇所謂啦==
抵曬
星期日比我買到~
番屋企係甘睇@@
之後星期一仲係早讀課到睇tim~
爽牙-- "
而家上緊電腦堂 .\_/.
所以post唔到相
好開心
完~
yoshiki自傳
呢本自傳講左yoshiki既一生同佢既好朋友加前任吉他手hide
呢本自傳我一定要買 120$$ 好貴= =
不過唔知有冇貨tim- -" 我一定會買你既
講番生活= =
太耐冇打qooza了
新年掛住打機冇打到qooza= =
全個假期 我都係屋企做毒撚= =
永不出街
原因: 涷- -
所以冇去到玩= =
之後番到學校 功課就更仆街~~
一樣都冇做~~
而家開始努力甘做番
出左自傳~好開心牙~~比我出街見到 一定買左你=3=
仍緊隨你喜與悲 我問良心未算分離 仍如他和我可以比 我為何 敢為你生氣
屌老母~比人捉煙
膠來友一正作
我地全部轉曬名牙!
一個字~~~~爽
本人>>麥精
來>>來7
徐仔>奶茶
細so>珍珠
牙一>雲吞
我加牙一=吞精=3=
係唔係好膠呢!!
好撚on9==
膠爆lo- -
今日好正!
教f.1啦啦隊
我就想睇下信有冇f.1靚女先
不過多數都會咩可能會有啦- -:
不過f.1最正果個
係勤
整到我有d心動d- -
今日放學睇下有冇靚女先