屌你老母個炒蟹
你老母個臭法西
仆你個臭街
你係唔係傻撚左牙€
整撚9我
你老母~做野之前有冇唸過牙~
仆你個臭街牙
整到我個面
你老母冇撚野牙~
如果唔係係學校~
我唔打9你我唔姓何牙
仆街仔
夠鐘死心了. 當你沉默得高調. 當得我歷劫低潮. 為何尚要打擾. 過幾多通宵 至肯醒覺才願退燒
世屎56
中屎 50
英文友99分
之後友99分..
phy 58
chem 48/100
今日真係正!
一番到來so先生有d膠事
笑到我仆街..
十個珍
之後好膠~~
中屎50分- -頂!
世屎56分~仲頂..
2科低分過so同一
之後再中文堂
得果51.5
真仆街
友輸比佢地
到左maths
全班都好怕..
估唔到我拿130分
追番佢地2個d分
英文 真仆街
陪牙一同老師作對
比人扣左2分
友見程sir...
仆街
我真係有義氣
英文reading17/40....
listening 34.2/50
都ok啦- -
之後去左牙來屋企
仆佢個街
叫佢整面比我
分到我個d面1,2口食曬
佢地鬼金多
整一仆街來...
最好笑係sm
一開始玩fifa win緊2粒
之後比俊先生既-6係幾分鍾入左2粒
平手!!!
-6到爆炸
之後就走了..
頂左金耐
考完了
本來唸住一開始番屋企打下機算
正當走既時候
行到去美樂輕鐡站
之前2位人兄油輕鐡站拉到我去5隱果邊
就係so先生同sm先生
唱k果時好多人唔開心
不過你地唔好唔開心啦
都過左去
考試
收皮ending了
倒數...
無啦啦前一日叫我地2點幾去唱k..
全部都去 不得不去
所以$$7十幾 貴..
之後就6點開始等人等到8點先開始出去尖東.
出到去 去左d根本我地唔去既地方..
之後係尖東找令位==
點知~到到都比人封曬路~~
唉...
差唔多12點~先搵到條街==倒數
仲要係過左12點都唔知~~..
膠爆..
之後番左去屯馬去糖水..
3點番到屋企!!!
4點訓得==
好開心 so同塋拖左手仔啦