| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 22 日 星期四  |
買布丁-3-  |
分類: 未分類 |
正牙!!!!
常識問答比賽
我地3d第3...
我覺得3a好垃圾lo~
話曬都係精英班
金垃圾既==
之後本來唸住同jess買布丁~~~
點知佢友要留堂~~
我同牙so,牙來,徐仔,中仔,肥寶重有牙一
我請左牙一同牙so打機==
好貴牙
之後6點就坐506去市中
去到買布丁~~
哇==d布丁24$一個
一個得一個益力多金多個
我仲買左1個布丁1個泡芙 一盒3個20$$$==
都4x$$
jess最恐佈~~
買左6個布丁~~
14x$$
有錢仔==
之後我去市中搵我老母
我老母係到打麻雀= =
悶到仆街==
10點半先番屋企
|
2009 年 10 月 21 日 星期三  |
| 今日 囧 |
分類: 未分類 |
囧
第一堂maths得知要留堂都好屌
係一小息
比我知道左霍狗打9牙來
囧~真係意想不到
屌~佢係唔係on9
打學生~重要對住佢講粗口~~
tl堂第一次唔整野食~~
怪怪食~~~~
3堂講課~囧囧
最屌就係中文堂==
無啦啦作文~
囧
之後maths重要留左2個鍾
6點先走
好彩徐仔同jess等我~~
我之前post tracy d相~我自己睇到想吐
所以我會del左佢 唔想污染左我個qooza |
2009 年 10 月 20 日 星期二  |
哇~我牙媽今日傻左....  |
分類: 未分類 |
哇~今日我牙媽係唔係傻左~~
本來今日係去剪頭髮既...
但係未剪之前~
去左吉之島去睇日本既野食
買左2個日本布丁
一個紅茶味 一個草莓味
之後我同我牙媽睇錶
本來平平地買500$$算
點知最後買左個1100$$$
本來仲要係15xx$$
唸起都心寒......

呢個就係我既新手錶啦.....
|
2009 年 10 月 16 日 星期五  |
| 好爽牙~抵你死啦~報串報到你金開心 |
分類: 未分類 |
今日地理堂~
個miss黃好快講曬d野~
但係我完全唔知佢講咩= =
音樂堂~
同牙一一組~
唱咩歌仔好呢==而家都未唸到
中文堂最爽
個仆街吹屎
之前報串報我食煙啦
今日比我同牙一講到佢喊
你喊就得啦咩
如果你喊就得~
金我打你幾拳~
再扮喊都得啦~
仆你個街
撚樣~
屌你老母個臭法西
打得小牙~
仲要講我地屈你
個個都知你有講~
一路喊一路講我地屈你~
唔該你~收皮啦~
你喊咩撚野~
一睇見你個樣都想打你幾拳啦~
死仆街~
之後pe堂唔洗上~
正!!!係到全部吹水~
個牙sir~好人妖lo~
明明係男仔~
點解好似女仔聲金
之後maths重要留多我地8個字
囧
|
2009 年 10 月 15 日 星期四  |
| 3c班走左啦= = |
分類: 未分類 |
今日坐西鐵~~
坐到上506
jess都唔係到
我先唸番起
3c要出去做義工
番到去~一見到jess
就整個擁抱先==
之後就見到佢走左~
一上英文堂~
哇~冇左3c班d人~
好悶==
之後牙一同我講
睇緊book果時
miss黃 無啦啦
行左去聞牙一有冇煙味
去彩佢冇事姐=3=
之後bio堂 點解我會金慘
冇啦啦比人捉左出來~
libs悶悶地過左一堂
電腦堂妻真係好正
我係到睇黃子華 同信長
重一路整qooza 同聽歌仔
不過快樂既時光過得好快
金就冇左一堂啦
之後去左打機~~
唉~
佢地夾英夾到勁屈機
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | » |