愛你是我的錯嗎!?
童話跟現實相差太遠
forever_hong
暱稱: HoNg
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
傻仔姓葉果個
2010-04-14
2010-03-17
2010-03-14
囧囧樣
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 154
今日人氣: 1
累積人氣: 1282
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 22 日  星期四   晴天


買布丁-3- 愉快 分類: 未分類

正牙!!!!

常識問答比賽  

我地3d第3...

我覺得3a好垃圾lo~

話曬都係精英班  

金垃圾既==

之後本來唸住同jess買布丁~~~

點知佢友要留堂~~

我同牙so,牙來,徐仔,中仔,肥寶重有牙一 

我請左牙一同牙so打機==

好貴牙 

之後6點就坐506去市中

去到買布丁~~

哇==d布丁24$一個

一個得一個益力多金多個

我仲買左1個布丁1個泡芙  一盒3個20$$$==

都4x$$

jess最恐佈~~

買左6個布丁~~

14x$$

有錢仔==

之後我去市中搵我老母 

我老母係到打麻雀= =

悶到仆街==

10點半先番屋企

 

 

 



2009 年 10 月 21 日  星期三   晴天


今日 囧 分類: 未分類

囧  

第一堂maths得知要留堂都好屌

係一小息    

比我知道左霍狗打9牙來

囧~真係意想不到

屌~佢係唔係on9

打學生~重要對住佢講粗口~~

tl堂第一次唔整野食~~

怪怪食~~~~

3堂講課~囧囧

最屌就係中文堂==

無啦啦作文~

囧  

之後maths重要留左2個鍾 

6點先走   

好彩徐仔同jess等我~~

     我之前post  tracy  d相~我自己睇到想吐

     所以我會del左佢  唔想污染左我個qooza



2009 年 10 月 20 日  星期二   晴天


哇~我牙媽今日傻左.... 驚訝 分類: 未分類

哇~今日我牙媽係唔係傻左~~

本來今日係去剪頭髮既...

但係未剪之前~

去左吉之島去睇日本既野食

買左2個日本布丁

一個紅茶味  一個草莓味

之後我同我牙媽睇錶

本來平平地買500$$算

點知最後買左個1100$$$  

本來仲要係15xx$$

唸起都心寒......

呢個就係我既新手錶啦.....

 

 

 



2009 年 10 月 16 日  星期五   晴天


好爽牙~抵你死啦~報串報到你金開心 分類: 未分類

今日地理堂~

個miss黃好快講曬d野~

但係我完全唔知佢講咩= =

音樂堂~

同牙一一組~

唱咩歌仔好呢==而家都未唸到

中文堂最爽

個仆街吹屎

之前報串報我食煙啦

今日比我同牙一講到佢喊

你喊就得啦咩

如果你喊就得~

金我打你幾拳~

再扮喊都得啦~

仆你個街

撚樣~

屌你老母個臭法西

打得小牙~

仲要講我地屈你

個個都知你有講~

一路喊一路講我地屈你~

唔該你~收皮啦~

你喊咩撚野~

一睇見你個樣都想打你幾拳啦~

死仆街~

之後pe堂唔洗上~

正!!!係到全部吹水~

個牙sir~好人妖lo~

明明係男仔~

點解好似女仔聲金

之後maths重要留多我地8個字

 

 



2009 年 10 月 15 日  星期四   晴天


3c班走左啦= = 分類: 未分類

 

今日坐西鐵~~

坐到上506 

jess都唔係到

我先唸番起

3c要出去做義工

番到去~一見到jess

就整個擁抱先==

之後就見到佢走左~

一上英文堂~

哇~冇左3c班d人~

好悶==

之後牙一同我講

睇緊book果時

miss黃 無啦啦

行左去聞牙一有冇煙味

去彩佢冇事姐=3=

之後bio堂       點解我會金慘

冇啦啦比人捉左出來~

libs悶悶地過左一堂

電腦堂妻真係好正

我係到睇黃子華   同信長

重一路整qooza   同聽歌仔

不過快樂既時光過得好快

金就冇左一堂啦

之後去左打機~~

唉~

佢地夾英夾到勁屈機