分手要狠 比相戀勇敢 給掌摑就當打散不安熱吻 分手要狠 講分手不需要等 等等都不會合襯 卻會忍不到熱吻
平安夜果晚
同1個朋友同我細佬去左mk
哇~~
好多人~
全部都係情侶
真係吊
之後去左奧海x
好令牙
我推薦大家去!!
再去埋信和
正!1
不過天日起身發現好肚痛.
囧~原來食左我細佬買既綿花糖~
我倨朋友仲入左醫院tim
頂!
講番琴日
琴日x'mas party
好多野食牙...
好正既姐
之後我地班仲播左牙一同牙來dance
我是傅奇
真係好正
之後春華拿我地之前小學既相出來
比我地估係邊個
好難估
之後放學了
我送左x'mas present
比左你啦^^
好 !
今日六點起身打qooza
不過好凍= =
講番係屋企6日有咩做
作為豬既我
當然係把全部時間放係張床到啦
星期六出去睇左風雲2
一個字 正!!
睇呢出戲都係因為支持鄭e健
因為佢太型~哈哈
好明顯 之後我一番到屋企就叭係床到
叭係床到搵人同我腥信息..
星期日友係金過...
生活真係充實- -"
哈 我發現了一樣野
今日有人比煙我
我可以話唔要啦
証明我可以唔食都得
多謝大家既支持!!
maths堂過得真係快..
好快就完左
地理堂
春華姐 係金話我地
好恐怖
好彩我冇比佢話姐
tl堂 正@@!
因為係牙miss湯最後一堂來既
佢好好人
唔想佢走牙我
整左d雞wing
超好食牙..
不過我自己都冇食==
之後食lunch果時好開心牙
超開心
之後放學本來唸住等3c
但係jess話要留2科
所以同徐仔走先
原諒我=3=