一早起床了,,,還是有點兒雨水-33-
約了恩&冰早點外出癲下唷 !!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
跟她們到了西鐵的那個遊樂場: )
聽著歌在說說笑笑,,,很幼稚的感覺@@
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
去M記食LuNch"買左好多野食食xDD"=]
琪同Jessica都黎左,,,見到有個靚仔 !!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日就係CCC畢業典禮的日子哇: )
琳又可以見到佢個夢中情人喇xDD"=]
仲坐係我地對面Tim"很斯文的小朋友哦 !!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
每次當我望你的時候,,,你的視線也像望著我**
這是事實嘛?!還是我的錯覺?!給我一個答覆吧 !!!
真的很怕畢業過後,,,不能再次見到你喔```
|