朝早9點幾鍾醒左~唔知係咪太緊張呢~今日情人節~準備左好多野都諗定左好多野同老婆仔點過第一次既情人節~睇下電視仔~10點到同老婆仔同詩佢講電話~
尋晚諗住去東京食而家因為詩同埋佢男友阿明唔想去東京食喎~又話想去大久保~我叫佢諗定晏d先打比我同埋book唔book到位先啦~到11點幾我玩下電腦查野~
12點幾去左沖涼同埋落實左今日去邊食飯~最後決定係銅鑼灣大久保到食~跟住我就撿野換下衫咁樣~煮左個韓國辣烏冬比自己食~1點幾同老婆仔傾電話傾到1點23分到收線~
我就整整埋埋d野~撿齊~到阿媽返黎~我就差唔多出街啦~2點45分到去到8P巴士站坐車去到東區走廊塞車...差唔多3點15分先去到sogo對面落車~即刻行得勁快!
去左trendy land精品店度買左一個陶製水球同埋器餐具碗,匙,杯~一套既~買完就話我晏d黎拿~有張單既~跟住我就超快行左去天后英皇道綠意生活度拿花~
之後就勁熱咁行過去跑馬地地鐵站個巴士站等23號巴士~打比通傾幾句收線~今日真係塞車...我3點45分上車~成4點20分先去到囉...!4點08分老婆仔放學打黎~
一路傾電話傾到我差唔多落車收線~約左係明愛附近個sleven等~跟住同老婆仔收左線既~係sleven比個驚喜佢~哈哈~真係開心死佢架啦>~<"因為佢都唔知我有送花!
同老婆仔同埋詩,阿明四個人一齊行左去坐地鐵去灣仔~老婆仔係咁講d人d花唔夠我大@@真係傻豬黎...!四人同行去到灣仔4點幾上左去世貿~詩同阿明就去左總統行住街先~
同老婆仔係世貿化完奻~我再同老婆仔打比詩同埋明約左係大久保度等~上左去點知佢地都未到~d職員仲話要樓下登左記先=.=跟住同老婆仔落返去打比詩~
點知佢同阿明打緊機=.=頂-.-因為訂位用佢地個名架~所以打比詩佢地問埋用咩名登記訂位~之後就登記完上左去拿位坐左去窗口位既~仲要除鞋既位..
.真係型~第一次黎食架咋我同老婆仔都係~坐左一陣間詩同阿明都黎左~我同老婆仔坐~阿明同詩坐對面~一齊叫野食~叫左勁多...成張枱都係囉...
食食下好快又清硒~老婆仔飲左勁多湯囉...話好好味好好飲= =!食野果時真係好享受同老婆仔一齊...真係好開心!一路食到7點半完~又有雪糕送~
一人一杯~食完都成8點黎緊啦~我地首先行左去總統度睇有冇戲位睇翻生侏儸館~點知...無位=.=我地就行左去間精品店度~我就隨即拿埋張單出黎~
叫d職員拿埋禮物比老婆仔~哈~老婆仔又收到禮物啦開心死啦!我地再行左去sogo格離個商場金百利~我地跟住就行左去皇室堡對面間戲院睇有冇位睇翻生侏儸館~點知都係無~
再上埋皇室堡睇~都係無....坐左係戲院門口d位度坐左陣我地就走左去下面間玩具反斗城度行~仲拿左架車將d野放硒上去囉= =~一人推一陣間~四圍行玩咁大約都9點幾架啦~
跟住去左世貿啦~老婆仔去廁所度比d水d花花去埋廁所詩都同埋老婆仔一齊去~我都去左廁所~阿明就坐左係酒樓出面d座位度~跟住同老婆仔又影左d相~今日都影左好多丫!
之後詩同埋阿明都話要走先啦~咁我同老婆仔二人世界時候啦~我地就行左陣慢慢再行過去灣仔海旁~老婆仔隻腳腳話好痛喎~佢今日著左紫色對高根鞋丫~
不過無辨法...其實我叫老婆仔唔好坐海旁架~因為一來sogo行過去好遠同埋我地拿住都好多野丫~老婆仔又話兩個人上玫瑰度飲野唔好喎=.=咁咪慢慢行過去灣仔~
到海旁附近有間sleven就去左買野飲~買左兩支寶抗力~買完就行過去海旁度坐啦~一路差唔多坐到成11點45分到啦~同老婆仔傾左好多計仔好開心既~
我地就走啦~送老婆仔返到屋企樓下~送佢行返去果時仲同老婆仔講我愛你丫~佢話唔夠大聲我就大聲小小講左句~佢就話怕羞~呵呵~傻豬黎架真係~
我就走啦去左坐8P巴士返柴灣~返到屋企12點幾~老婆仔打黎傾陣電話幾句收線因為我地大家都要去沖涼~沖完出黎打陣日記一半~老婆仔打黎傾到1點幾就收線啦~
我就電腦都未熜就訓著左啦= =!
|