| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| BB 狗 |
|
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
|
2007 年 2 月 15 日 星期四  |
| 07年2月15日 星期四 朝早老婆仔黎我屋企 一齊訓覺 下午醒醒玩玩訓訓 夜晚媽煮野食一齊食 送老婆仔返屋企 |
朝早6點幾打比老婆仔叫佢起身~我自己又訓~佢又訓返= =7點幾再打比佢~佢仲訓緊~8點到打比佢~再叫佢起身~今次佢醒左~8點幾就坐車黎差唔多到柴灣啦~
我訓左呀因為...所以就即刻彈起身洗個面換左條褲就落街去巴士站搵老婆仔~落到街係公園度會見老婆仔丫~攬住老婆仔返屋企~上到去大家都好累~上左去就訓著左覺啦~
同老婆仔訓到成11點幾左右醒啦~睇電視~同老婆仔睇完電視出左房去玩電腦~玩左陣勁舞團一齊玩~開心心!到2點幾到老婆仔又見累丫~
玩電腦果時老婆仔飲左盒蜜瓜奶入返左房房再訓覺覺~差唔多一訓訓醒醒咁都差唔多4點啦~見老婆仔仲訓緊我又勁肚痛未食過野~所以就去左煮野食~煮左個出前一丁公仔麵~
兩條腸仔幾粒丸~食食下老婆仔醒左~我就入房搵佢~比佢食左小小~拿左盒檸檬茶入去飲丫~仲記得最後臨走都未飲硒掉左= =同老婆仔睇電視啦~
一路又睇到5點幾又訓著左= =6點幾媽返黎丫~整整下野問我地食唔食野就煮左d米線同埋雞翼我地一齊食~阿寶都係度丫~食到差唔多7點幾睇埋電視~
撿野果時~阿寶係廚房果邊撞到個頭丫~有小小血同埋瘀囉...跟住表姐同埋賓賓都返黎啦~幫阿寶消毒之後就帶佢出街啦~因為佢地返黎係接埋阿寶去街玩既~
同老婆仔8點幾左右走人啦~去左華潤度買左包提子朱古力~同老婆仔一齊食左d~之後就去左坐789巴士去灣仔送老婆仔返到屋企樓下~我又唔捨得老婆仔啦~
唉><好唔開心~真係會好掛住佢既~之後就自己去左坐788巴士返柴灣9點10分到返到屋企啦~掛住老婆仔打比佢兩次無人聽~應該電話唔記得較返無震機吧...
我就去左沖涼~出到黎就打多次比老婆仔無人聽我就打日記啦~10點半差唔多打完~就玩陣電腦~張d電話相入落電腦咁~到夜晚就打比老婆仔傾電話啦~
跟住都差唔多訓覺啦!
|
|
|
siobo 於 2007-10-19 07:48 PM 發表:
|
|