今天去了好隔涉的地方見工,係紅磡再入面的土瓜環,屬於九龍城區呢,仲花了$23撘的士呀∼!!!竟是以前公司的客呢,見工失敗,就算請我,我都唔做啦,太遠了。夜晚返屯門同陳朗廷、徐霆峰、廖敬文慶祝徐霆峰的生日,在置樂的"泰皇居"食任食火煱,我有些不適,所以放底錢早走了。