昨天下午去了跑步,之後去了仁愛堂的大家樂食一哥焗豬扒飯,食食吓想都冇想過突然接到Gorden、Kyle、Annie的電話,他們想我食飯;最後我自己食完後,陪他們去了新墟食車仔麵。(我本人就唔敢食呢檔嘢啲麵,好想叫他們唔好食;但他們話係童年回憶,所以我冇出聲了!!!)
"小阮在中途打來的電話,我同他講講吓都唔好意思冇再同他講去了。"(重要)
之後我們一齊去了屯門市中心兜了一陣,然後去了許留山食糖水了。