今天早上,我原本出去坑口交返低張地盤白卡比風哥(工頭),然後就辭職唔做。當我在巴士上時,我先親自打了比老闆陳生向他交代了我點解唔做,我想都冇想到他竟希望我先想清楚,留下來2個月睇吓份工係咪真係唔啱做先再決定;他話他留我的原因是因為佢昨日同風哥食晚飯時,風哥覺得我唔錯幾好 ;佢同我講請人唔難,但請好伙記就好難,所以希望我留下來試吓做住先;但我都同他講多謝他比個機會我,我唔做的原因係我覺得由屯門去將軍澳醫院返工太遠了∼ !!!!同埋我真係覺得對冷氣系統好陌生 ,我唔知自己對它有冇興趣和可否應付。佢話都好明白我的困難,話我只係返了一天工,希望我認真慮清楚,他想我留下來 ,但我仍然拒絕了他的好意。(其實當我一邊拒絕陳生時,一邊好感動他留我,我感到自己被人重視    ,因為做嘢咁耐我都未試過比老闆留我,每次我提出辭職唔做時,老闆都會覺得我可有可冇 ;但今次我呢份我只返了一天的工的工頭竟然同老闆講我好∼  !!!)
之後,我打比風哥同他交代一切時,我估唔到連佢都主動想我留低 !!佢覺得我辭職好可惜 ,但我多謝他後也拒絕了他的好意。(真係冇想到我只返了一天工就有人賞識我,重視自己,仲連續比兩個高層留tim )他尊重我的決定,約我去坑口B出口,等我交低D嘢比佢。當我到了出口跟他交代好一切後,風哥竟然不放棄我,最後竟然話如果我想清楚後,幾時想返去做的話,可以打比佢,我真係超感激他竟仲為我留後路!! ,我最後同他握手,仲同他講了句"好多謝您。"然後同他道別了。
我去到九龍灣轉巴士返屯門上了車一陣,突然我的手機響了∼風哥竟然打比我,他說佢會KEEP住我張工人白卡兩日,叫我想清楚,如果想返來做,通知佢一聲就可以了。(天呀∼∼∼我真係冇想過我出來工作都會有上司咁為我着想呀!    這使我內心百感交集。)
我謝過他的好意後,我認真再重頭想一想,呢行係好專業的,反正我現在未有能力做生意,我現在學了這個"冷氣系統測試"技能,未來我總算有能力揾食,而且人哋又睇得起我,就算我兩個月後,我再覺得我唔啱做,到時我再走都可以,反正我豪得起兩個月呢!!!    況且,依家揾過另一份工都唔保証啱自己做;而且呢份工放假日子叫正常了:放星期日和勞工假期  ,雖然要預早2小時起身出門口(最遲約6:30AM)出門口,仲要在九龍灣轉地鐵去坑口站,之後再要行一段約15MINS路,但放工時間放18:00PM(算早),儘管放工後幾乎要2小時才返到屯門,喺我問嘢時,風哥肯教我 。我想好後,主動打返比陳生,問佢介唔介意我星期一返返工,他竟答應我 ,仲鼓勵我要比D信心自己、我再打返比風哥交代聲我星期一會返工。
之後返到屯門同吳媽媽、阿嫂和吳俊賢去了華都的季季紅飲茶;夜晚我同黃偉琪、LIU LIU和LONG YIN一齊去了華都的西貢星食晚飲,賀LONG YIN 生日。 
|