火苗之日誌
fung_3535
暱稱: 火焰之苗
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我和阿錡探望小阮&小...
小阮、小玉的兒子在2...
2012-03-31
不管結果如何,我也為...
我同金牌小龍的同事~J...
文章分類
全部 (67)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
姚姚
開心德 (forfriend)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 30
今日人氣: 6
累積人氣: 3467
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 12 月 17 日  星期六   寒冷


昨天我只第一天返工,今天辭職時,冇想過老闆和工頭都一齊留我,第一次在職場上被人重視∼!!!! 愉快 分類: 未分類

 

今天早上,我原本出去坑口交返低張地盤白卡比風哥(工頭),然後就辭職唔做。當我在巴士上時,我先親自打了比老闆陳生向他交代了我點解唔做,我想都冇想到他竟希望我先想清楚,留下來2個月睇吓份工係咪真係唔啱做先再決定;他話他留我的原因是因為佢昨日同風哥食晚飯時,風哥覺得我唔錯幾好;佢同我講請人唔難,但請好伙記就好難,所以希望我留下來試吓做住先;但我都同他講多謝他比個機會我,我唔做的原因係我覺得由屯門去將軍澳醫院返工太遠了∼!!!!同埋我真係覺得對冷氣系統好陌生,我唔知自己對它有冇興趣和可否應付。佢話都好明白我的困難,話我只係返了一天工,希望我認真慮清楚,他想我留下來,但我仍然拒絕了他的好意。(其實當我一邊拒絕陳生時,一邊好感動他留我,我感到自己被人重視,因為做嘢咁耐我都未試過比老闆留我,每次我提出辭職唔做時,老闆都會覺得我可有可冇;但今次我呢份我只返了一天的工的工頭竟然同老闆講我好∼!!!)

之後,我打比風哥同他交代一切時,我估唔到連佢都主動想我留低!!佢覺得我辭職好可惜,但我多謝他後也拒絕了他的好意。(真係冇想到我只返了一天工就有人賞識我,重視自己,仲連續比兩個高層留tim)他尊重我的決定,約我去坑口B出口,等我交低D嘢比佢。當我到了出口跟他交代好一切後,風哥竟然不放棄我,最後竟然話如果我想清楚後,幾時想返去做的話,可以打比佢,我真係超感激他竟仲為我留後路!!,我最後同他握手,仲同他講了句"好多謝您。"然後同他道別了。

我去到九龍灣轉巴士返屯門上了車一陣,突然我的手機響了∼風哥竟然打比我,他說佢會KEEP住我張工人白卡兩日,叫我想清楚,如果想返來做,通知佢一聲就可以了。(天呀∼∼∼我真係冇想過我出來工作都會有上司咁為我着想呀!這使我內心百感交集。)

我謝過他的好意後,我認真再重頭想一想,呢行係好專業的,反正我現在未有能力做生意,我現在學了這個"冷氣系統測試"技能,未來我總算有能力揾食,而且人哋又睇得起我,就算我兩個月後,我再覺得我唔啱做,到時我再走都可以,反正我豪得起兩個月呢!!!況且,依家揾過另一份工都唔保証啱自己做;而且呢份工放假日子叫正常了:放星期日和勞工假期,雖然要預早2小時起身出門口(最遲約6:30AM)出門口,仲要在九龍灣轉地鐵去坑口站,之後再要行一段約15MINS路,但放工時間放18:00PM(算早),儘管放工後幾乎要2小時才返到屯門,喺我問嘢時,風哥肯教我。我想好後,主動打返比陳生,問佢介唔介意我星期一返返工,他竟答應我,仲鼓勵我要比D信心自己、我再打返比風哥交代聲我星期一會返工。

之後返到屯門同吳媽媽、阿嫂和吳俊賢去了華都的季季紅飲茶;夜晚我同黃偉琪、LIU LIU和LONG YIN一齊去了華都的西貢星食晚飲,賀LONG YIN 生日。

 

 






訪客留言 (返回 fung_3535 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]