打日記啦~﹏~又
金日同平時冇咩分別
不過金日學校就出左事啦
又打交啦頂
過2日就拎成績B
唉~~~死得啦
肥左好多呀
好多都唔識
都唔知d政府點比學校人既
比間咁既英文學校黎
仆佢個街
妖
唔提啦
好野~~~
洛洛出完so啦
唔知結果點呢
唔講啦訓~~~