|
|
2007 年 11 月 17 日 星期六  |
~~~唉唔知自己想點  |
分類: 未分類 |
又係時間打日記啦~~~
冇咩野做
睇下電視咁
我一直係到諗我自己係咪咁黑人憎呢
但係有人同我講唔係
我覺得佢係我既知心友
係得佢最明白我
如果冇左佢可能我解唔到自己心結
但係我真係覺得佢明白我多過其他人囉講真
金日有個fd上左屋企
我又去左我d fd 屋企 都去左4次左右
去左d fd屋企打psp
唉~~~~睇踢死x
都幾好睇
冇野好講
訓覺覺~~~~
88~~~
cm呀~~
閃人~~~
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 38 | »
|