唉~~~
睇左安安比我d野之後
我覺得好開心
但係suki嬲左安安
點好Y
我2面都想幫
但幫唔落手呀
幫其中一面
就比另一面嬲
希望佢地快d和好如錯啦
我自己想點呀
相個到加左野呀自己睇啦>,<
唔講la
閃