|
|
  
| 2006 年 12 月 25 日 星期一 |
 | |
|
=3=Merry Christmas* |
|
-333-"merry christmas >v<
琴晚出左去一陣~><街上面有好多人呀~
都係唱聖詩的*呢度有果度有~ -3-好幸福呢~
之後返到屋企~10點半=3=
thx jojo的sms*
之後同woody chat,,同77777777*chat
同呀ROY*chat>3<
同呀Roy講返好多以前既野...MISS >u<*好掛住佢...
唉,,一諗到佢轉左校之後*無哂D FD..
所有野都要重新適應...而且一定會比人恰...=/\=
(因為以前我都成日恰佢MA*嘰嘰~不過我係善意的*333*)
-/\-成日都諗到呢D野,,之後就會擔心喇...
唉,, = =雖然識左佢得2年..=3=
但係都因為同佢坐左好耐=3=都算熟的MA*
次次諗起佢都總係酸酸地...
><不過而家適應左...應該無咁唔開心NA..
雖然唔係好想認...但係無可否認..-3-
你是變了..變左係好係壞...應該係變左好掛..但係唔慣...=/\=
^^點都好NA*希望你以後都咁開心~
暑假DATE你出黎唱K=3=唔出你就死~
**********************************************
|
|
|

« | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | ... | 340 | »
|