|
|
  
| 2006 年 12 月 25 日 星期一 |
 | |
|
T.T..(2) |
|
=3=上回題要...- -唔記得講到邊na..
我地走果陣*見到一個好可愛既小朋友na-3-
佢隻dog超得意...彈彈下..笑到我同jojo死~

之後,,佢竟然話佢認得我=口=(佢講普通話的*)
我問佢點解會認得我-333-佢唔知講左d咩...
之後怕怕羞羞咁走左去=333="""
一億個無奈..嘰嘰*不過都好開心><
之後..=3=o係條街度行~

都ok多人呢><嘻嘻~
不過覺得d燈色唔係好多-3-
唔知y...永遠覺得細個睇到果d令d~^^

=3=返到上水~去左食M記*(無錯..又係M記...)
撞到susan+anna+蒜蒜﹏
好在係坐o係度-3-都唔係好近見到..
應該咩都睇唔到=v=嘰嘰*
jojo=3=為左出黎見你..
我做左人生中一個重大既決定呢..-/\-
最後一張相=3=
是我na..有唔同左嗎?

|
|
|

« | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | ... | 340 | »
|