2009 年 6 月 21 日 星期日  |
| 2009-06-21 |
分類: 未分類 |
今日12點就放工返屋企
照平時咁上網,msn
哈哈.你叫我玩哥隻game幾得意喎!
thank you for share~
and than 古峰峰就add我
話鄭順禮想約出去篤波
唉...依家咁ge天氣 熱到死
真係冇咩事都吾想出街
不過 最後都有出去
因為好奈都冇買衫啦
今日點都要完成佢
就沿住荷蘭園一路行到噴水池
跟住個鄭順禮來到
之後我買左三件衫
峰峰買左二件
最後就去左m記坐下 傾下計
嘩...傾到超好笑,仲笑得好大聲
六點幾,,,就返屋企
嘩...搭哥部9A巴士
個司機簡直車神上身呀
開超快...再急煞 頂!
仲勁過d澳巴司機
唉...行左成日 曬左成日
好攰呀!!!
|
網主回覆
sorry,吾記得左個名
哈哈...我要搵下先! Posted at 2009-06-23 12:05 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Hey=]HOman' 好耐冇見Na- 幾時得閒出黎1齊玩a?! ^^
|
網主回覆
你叫我,我一定會出.嘻嘻!! Posted at 2009-06-23 12:05 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|