hello ,i am still alive
已經過左吾知幾多日ge封閉思想生活啦
係呢咁多日裡面
成日都吾知自己想點
訓.返工.放工.訓......again and again
嘩...我都想問自己搞咩野
點解要咁樣
喂.大佬.做咩要搞到咁頹呀!!!
年青人呀.come on
生活應該多姿多彩
玩玩食食
搞到自己禁樣,我都吾知為咩
好悶,好煩,好攰,好眼訓,好想做d成就出黎
好想為自己好好打算一下
黎緊要點做
超級吾想過呢d咁ge生活
太無謂啦
係到浪費時間呀
要做d事令到自己充實d
如果吾係我會懷疑自己夠竟係咪生存緊
自閉青年...醒下啦!!!
係時間起身啦~
|