2009 年 9 月 24 日  星期四   晴天


覺得自己不再和以前一樣. 分類: 未分類

咁就離開左cdsj5一年多.

雖然同同學朋友好少見.

但對大家戈種開心的感覺仲係度.

都會清楚記得上堂玩的開心,放學返屋企一邊行一邊吹水.

仲係好記得大家一起玩,踢波,好多好多開心事.

到了讀左商訓,真係超級悶,非常無聊.

出左黎打工,真係見識到好多野,睇到自己有咩不足,

係工作上識ge朋友,似終吾同學校識ge朋友,少左份親近感覺,

雖然係吾多想做,但係咁大個仔,無理由問阿媽攞錢用ge ma,係咪?

今年係商訓到,見到好多熟悉的臉孔,有簡簡,燊喜,等等幾個同學仔.

so覺得現在讀夜校都好平常,都可以升讀大學.幾好呀.

到依家,我好想過番以前ge生活呀.同朋友一齊玩好開心!

 

 






訪客留言 (返回 fx350ms 的日誌)


YUKI_TONG 於 2009-10-31 03:05 AM 發表:
朋友是永遠的^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



clementc 於 2009-10-03 11:39 AM 發表:
踢波啦...少年=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Edge810 於 2009-09-24 06:14 PM 發表:
you are my best fd 4ever~!!!
i love you so much~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



samuel921024 於 2009-09-24 01:13 PM 發表:
得閒出黎踢波NA,俾您任射
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





fx350ms
暱稱: homan
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
覺得自己不再和以前一...
超有同感呀!!!(轉貼)
woo~ 太正啦
2009-07-20
2009-07-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋