2009 年 6 月 23 日  星期二   晴天


2009-06-23 分類: 未分類

hello

今日返足12個鐘

真係鐵人都頂吾順啦 大佬呀

9點先返到屋企

成個人都散曬

但係點都要上下網

如果吾係就會覺得差左d野咁

吾通online都會上癮?

如果算的話咁我就係個癮君子啦

ps: 癮君子不=白粉友

唉....點都好啦...聽日雖然off

但都會好吾得閒呀!

whatever... have a good day!!!

 






訪客留言 (返回 fx350ms 的日誌)


clementc 於 2009-06-23 09:03 PM 發表:
homan...係邊到做呀!?
張相好似d泰國人..!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

做野做到無聊...咪扮下d泰仔影下相囉...嘻嘻!
Posted at 2009-06-24 01:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Edge810 於 2009-06-23 04:17 PM 發表:
你著得好親a~~
做埋個動作仲正~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咪 plan 黎 cup
Posted at 2009-06-24 01:46 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





fx350ms
暱稱: homan
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
覺得自己不再和以前一...
超有同感呀!!!(轉貼)
woo~ 太正啦
2009-07-20
2009-07-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋