|
2006 年 11 月 7 日 星期二  |
MSN | |
好奈Lo.....
真係好奈lo,,,怕hand機冇on lo.....
終於連絡到 Chan Chan ,,,超Happy!!
Chan Chan一直冇回信 ~Sorry!!!>,<''
今日學校有''新城電台''Ge人黎.....啤梨....Sun Boy'z......
不過冇乜Mood!!
 | | 刊登時間︰2006-11-07 05:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 5 日 星期日  |
星期日 | |
烈日當空....
唔知寫D好....唔....聽日至寫LA~~!!
要做功課Lo....
冇乜心情做wo....但點死都要好Ge la
去做功課...寫左日記ge la其實....功課ge週記lo...><

 | | 刊登時間︰2006-11-05 12:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|