|
2006 年 10 月 20 日 星期五  |
續小Baby 2 | |
今朝一起身''妹妹''(BB女)己經醒左~食完野玩緊!!
等我梳洗好左,,,牙妹就抱緊''妹妹''哄佢,,,,我走去房拎相機影佢!]
技術差...影得朦朦地!,,,,,原來叫''妹妹''要叫佢英文名,,,佢至會彩人!!
MAYBE佢慣左掛!
中史堂Miss話要寫一個問答題,,要有至少400字!!射雕又要1500~~
Ok GA 掛.........><''
不過中史條問係秦始皇係暴君定係政冶家?!但佢似兩個都係....?!點寫ne?!
 | | 刊登時間︰2006-10-20 03:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 19 日 星期四  |
小Baby | |
今日屋企黎左個BB女,我返到屋企果陣,佢訓緊教.....
點知一放下書包!!佢叫哇哇叫~~Maybe係我...!!!~><``
跟住佢MAMA抱佢出黎,,我拎包野食同飲...佢眼光光望住我!
我話佢唔可以食....但佢冇反應,,,心諗佢唔係要我UP英文牙~~?!
如果係GE話~死得~!!我英文屎到爆!!!><''
不過依家至擔心係佢夜晚會唔會嚎哭!!~唔係GE話我唔使訓lu~
不過講真牙~佢幾Cute GA~''
 | | 刊登時間︰2006-10-19 04:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|