|
依家係差唔多10:30P.M lo~~!!o.o
但我都係o岩o岩至返黎....zzzzz
今日放左學,幫文文去左public library幫佢print野
但個library話冇果個程式,,,,返到去school搵佢地....結果
搵到後講話嬲嬲.....嚇親文文....文文Sor牙,我冇怪你...只係講笑
希望你唔好Mind!!!Sorry!!!
去左打邊爐...好Happy!!不過好似大家都好餓咁,,,,,,一開蓋大家都去
搶住食!!~~忘了講句牙琳Thank you@@ 知你忙忙!!!
食完玩True or Deal<--好似串錯字!!玩到High哂!!!!!~~~~
食埋ice-cream,Up左一陣,,,,10:00到就走lo!!
玩多陣電腦~就要訓lu'''''''Good night@!!.....ZZzzzZz
 |