|
2006 年 10 月 18 日 星期三  |
補課 | |
今日普通話要返學,原本以為牙琳唔返.....孤零零一個..><
後尾好彩佢有返到~!放左學原本要即走,最尾同佢去左M記食野....
食完返到黎,大6Ge親友已經黎左...傾左一陣!食左野同佢行左一陣
就返左黎,開機寫日記lo~~
不過,,,,,,,,,依家至煩係煩緊英文....點算,,,點寫牙?!
唯有等人救~~~!!
 | | 刊登時間︰2006-10-18 02:47 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 17 日 星期二  |
唔多想 | |
中史Pass左差8分,ECON都Pass差2分!
聽日雖然放假...但依然冇乜mood!!
唔知寫D好.....!!\/.\/''
遲D再寫或者第二日至寫LO!!!
<--睇佢地先la/\/\
 | | 刊登時間︰2006-10-17 06:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|