今日原本仲係測驗週,,,,仲冇應考GE課目,,,,,
So冇返學,,無形中多左日假......雖然放假,,,仲冇乜心情!
諗到聽日派卷,,,,,更冇心情,,,,,,,,
無聊的一日假期,,,,,,
擔心試卷多過happy or 無聊...
測完驗~冇乜心情寫住
改下板面先!!
我呢度依家轉為[[台劇家族]]
先從[[王子變青蛙]]開始
其後陸續有黎...../\/\