琴日去婆B屋企食團年飯.
食飯之前,去左荃灣個間千色店到行街街.
有條工人裙好岩我+,不過好貴呀!
間間野都有折,喱間野就正價出售.#其實係我choose左條New Arrival#
算~
紫紫佢真係好好好得意呀~
今次見佢大左好多呀!!
不過佢好曳呀!!
我地食飯又係到cry~
唉!你乖d得唔得+?
今日去呀爺到食飯.
<><><><><><><><><><><><><><><><><><>
新板面登場~~
令唔令呀??
係瑩教我整+!!
~~thx~~唔該晒呀!!
一萬個多謝~
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
--------完---------
|