喱幾日離開父母,自己獨過晚上~
不過有同學陪伴渡過喱幾個晚上~
畢業營~西貢~
星期四當上長途旅遊bus~
正式離開父母~
乘搭一個半鐘既車程~
同同學一齊有種唔識形容既feeling~
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
第一日
隊旗設計 *依家已經難左lo*
營地探索 *咩泥+??有無人可以話比我知呀??*
燒烤 *好開心!健幫我同瑩燒野食!好好味+*
迷離奪寶 *夜媽媽!周圍走!麻鬼煩!*瑩跌難左我個電筒*
返房教教豬 *好想訓!但係訓到!教到4:00a.m先訓到!黃d鼻寒勁大陸!*點攞佢呀*
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
第二日
7:30a.m起身 *好想訓呀!琴晚訓唔到*
早操 *痴媽根+!晨早流流係個好凍既草地到早埋喱d白痴野!*
食早餐 *唔係幾岩口味!*
營地活動 *踩單車!!瑩學識踩單車啦!!勁!!學得好快!!*
天才表演籌備 *d男仔都入晒我地4D間房!!*
lunch *ok好味啦!!*
足球比賽 *好羞愧!第一場已經lose左!!*
小組合作活動 *有環保畫同水管陣!水管陣好玩呀!我地win左!*
自由活動 *寫稿*
dinner *無咩野既*
天才表演
*王俊義係側面*唱情歌*
張正康係Fiano*唱小峽之1234*全場拍手*
咩,綺同wendy係birtheny*唱bady one more time*好天*
差唔多1:00a.m訓著 *yes!早左訓!一tick過*
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
The last day
又係早操 *煩死人*
早餐 *最好食既一個早餐*
分享會 *悶*
還鎖匙 *我係房長,要我還*
lunch *好多野淨*d湯好味*
走lo *返屋企*
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
感謝:
關老師 *好多野*
鋒~呀爸 *幫我夾送,不飯*
蔚 *沖涼既時候,幫我看管食物同弟衫*
瑩 *訓唔著同我傾計*
綺 *我係房長,不過唔識開門,佢幫我開門*
健 *燒野食既時間,幫我燒野食*
*勁多謝上面d人!*
係玩水管陣既時候.我地13組可以係10分鐘傳到全部(5個)波,我地勁開心!!我學識"團結就係力量!"*
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
張正康係人地唱緊bady one more time既時候,跌左上台!
巧巧笑~~
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
澧同瑩示愛
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
~完~
|