暱稱: m1ss muz1
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

不一樣的行程~新+~

 
2006 年 12 月 29 日  星期五

由今日講起啦!!

12/29

今日9:00就起左身啦!!

好鬼cold呀!!~~得18度~~所以咪係張床到玩一陣先起身囉!!

今日既11:45就會見到瑩同賢!

跟著,就會見到健!!

約左佢地打波呀!!

佢地打波個姿勢好得意+!!

食完飯之後,因為賢病左,所以無得做常識個個野!!

12/28

喱日就係同呀爸打波!!

佢話我好屎喎!!有d嬲+!

咁就梗係+啦!!

佢高 A MA!!

打d波都高d+!!係咪先??

飲茶時間~~

12/27

由於今日既下午,媽咪要上堂,所以就去左Abbie~恩屋企玩啦!!

佢d薯片好好食呀!!其實都係卡樂B!!

12/26

今日好好好(十萬個好)開心!

因為今日同我d Best FD去行山!

Christmas最開心既一日!!

我地好耐無見啦!!

有Melody(大我一年,又高過我)健仔(好大隻,運動高手)同Tom曾(唔LIKE食飯,好瘦)!!

我地由好OLD既香港大學,

一步一步咁行上太平山頂!!

我地四個一度行一度講,有說又有笑,我地D笑聲一定嘈住其他行山既人!

我地都無計+!!開心A MA!!

沿途既風景好靚,空氣又清新!!真係好舒服+!!

今日真係勁開心!

走既時間好想.

Melody無得同我地搭車!!

因為佢住"歐洲",我,健仔,Tom曾住"美洲",好遠+!!

但係都無辦法+!!

下次我會講多d+!!

12/25

今日係Christmas,但係因為平安夜個日玩到好夜又無做功課喎,所以要補做呀!!

我都無計,媽咪話如果唔做就無得去行山!!咁樣就梗係啦啦淋倏做左佢啦!!

等間無得去,我就見唔到我d老朋友+啦!!

d功課真係~唔識講呀~簡泥簡去先做得個2-3樣!!

有d就唔想做,有d就太難!!

最終都做左5樣!!

仲有好多呀!!要努力啦!!快d做晒佢,就可以日日都玩囉!!

12/24

今日玩到2:30p.m先返屋企!!

因為要倒數,迎接Christmas!!

見到溫拿..................................個pet pet!!

因為實在太太太多人啦!!

不過佢地唱歌都唔差+!!有d仲唱得好過依家d後生仔女+!!

各位後生仔女要努力啦!!

咪再比d老人家話"都唔知唱咩??"係到"依依餓餓"

----------------------------------------------------------------------------------------------

12/28開始攞自行派位(小學升中學)!!

大家攞左表未呀??

我攞左啦!!真係好多野填!!

我勸你地未攞個d人快d去攞啦!!

如果唔係就.................................

希望大家可以派到一間心水既中學啦!!

-----------------------------------------------------------------------------

今日一次過打左咁多,大家慢慢睇啦下!!

睇完仲要做一樣好緊要既thing!!

就係留言啦!!

唔該你地啦!!

唔留既話.............................我就咒你!!

係咪好毐呢??

如果唔想就留言啦!!

咒你既方法仲諗緊!!

比d意見啦!!

比意見就當你留左言啦!!

Although仲未諗到,但係都要留言呀!!

我會忽然諗到+!!

好啦!!我好tried啦!!真係唔打啦!!

留言呀!!

~完~ by穎

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 213 | »