由今日講起啦!!
12/29
今日9:00就起左身啦!!
好鬼cold呀!! ~~得18度~~所以咪係張床到玩一陣先起身囉!!
今日既11:45就會見到瑩同賢!
跟著,就會見到健!!
約左佢地打波呀!!
佢地打波個姿勢好得意+!!
食完飯之後,因為賢病左,所以無得做常識個個野!!
12/28
喱日就係同呀爸打波!!
佢話我好屎喎!!有d嬲+!
咁就梗係+啦!!
佢高 A MA!!
打d波都高d+!! 係咪先??
飲茶時間~~
12/27
由於今日既下午,媽咪要上堂,所以就去左Abbie~恩屋企玩啦!!
佢d薯片好好食呀!!其實都係卡樂B!!
12/26
今日好好好(十萬個好)開心!
因為今日同我d Best FD去行山!
Christmas最開心既一日!!
我地好耐無見啦!!
有Melody(大我一年,又高過我) 健仔(好大隻,運動高手) 同Tom曾(唔LIKE食飯,好瘦) !!
我地由好OLD既香港大學,
一步一步咁行上太平山頂!!
我地四個一度行一度講,有說又有笑,我地D笑聲一定嘈住其他行山既人!
我地都無計+!!開心A MA!!
沿途既風景好靚,空氣又清新!!真係好舒服+!!
今日真係勁開心!
走既時間好想 .
Melody無得同我地搭車!!
因為佢住"歐洲",我,健仔,Tom曾住"美洲",好遠+!!
但係都無辦法+!!
下次我會講多d+!!
12/25
今日係Christmas,但係因為平安夜個日玩到好夜又無做功課喎,所以要補做呀!!
我都無計,媽咪話如果唔做就無得去行山!!咁樣就梗係啦啦淋倏做左佢啦!!
等間無得去,我就見唔到我d老朋友+啦!!
d功課真係~唔識講呀~簡泥簡去先做得個2-3樣!!
有d就唔想做,有d就太難!!
最終都做左5樣!!
仲有好多呀!!要努力啦!!快d做晒佢,就可以日日都玩囉!!
12/24
今日玩到2:30p.m先返屋企!!
因為要倒數,迎接Christmas!!
見到溫拿..................................個pet pet!!
因為實在太太太多人啦!!
不過佢地唱歌都唔差+!!有d仲唱得好過依家d後生仔女+!!
各位後生仔女要努力啦!!
咪再比d老人家話"都唔知唱咩??"係到"依依餓餓"
----------------------------------------------------------------------------------------------
12/28開始攞自行派位(小學升中學)!!
大家攞左表未呀??
我攞左啦!!真係好多野填!!
我勸你地未攞個d人快d去攞啦!!
如果唔係就.................................
希望大家可以派到一間心水既中學啦!!
-----------------------------------------------------------------------------
今日一次過打左咁多,大家慢慢睇啦下!!
睇完仲要做一樣好緊要既thing!!
就係留言啦!!
唔該你地啦!!
唔留既話.............................我就咒你!!
係咪好毐呢??
如果唔想就留言啦!!
咒你既方法仲諗緊!!
比d意見啦!!
比意見就當你留左言啦!!
Although仲未諗到,但係都要留言呀!!
我會忽然諗到+!!
好啦!!我好tried啦!!真係唔打啦!!
留言呀!!
~完~ by穎
|