暱稱: m1ss muz1
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

情人節

 
2007 年 2 月 14 日  星期三

 

你會開心定係?

如果有男/女朋友陪就緊係好啦!<開心>

至於無男/女朋友陪既話,都唔駛咁hurt既!

尹D FD一齊去wet囉!都會好開心+! 

一係同屋企人過一個溫馨既情人節囉! 

一句講晒~一定唔可以無人陪~

講返我自己先~

我同健因為某D問題而有爭執,所以唔會係佢陪我過~

至於賢呢~就唔駛講啦~我得,佢呀爸都唔比啦,所以都唔係佢.

都無人選啦!陪我個個人就係............

我都想係男朋友仔呀!

可惜我無呀!

早日溝返個都好喎!

有無好介紹呀??

 

 

 

 

 

 

講下笑咋!

我咁細個,邊岩拍拖呀!

我諗住到到我讀大學既時候先拍都未遲呀!

鐘意一個人唔係淨係外貌既,都要係用個心去鐘意!

<><>><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

留言板<><>

無拖拍既人-我-:唔駛急!急既時候,可能只係尹到一朵唔好既桃花!幾日就謝!慢慢泥啦!

                                                                   拍緊拖既人-盛-:要好好珍惜對方!早日拉埋天窗!                                                             

拍過拖!不過分左手既人:唔駛咁HURT既!等日再泥過!

就結婚既人-表姐-:依家新年呀,食多D連子啦!希望你地早頭到老!

結左婚既人-表哥-表嫂-:大家姻姻愛愛!都要珍惜對方+!!!

<><><><><><><><<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>

祝各位情人節快樂!

 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ... | 213 | »