你會開心定係 ?
如果有男/女朋友陪就緊係好啦!<開心>
至於無男/女朋友陪既話,都唔駛咁hurt既!
尹D FD一齊去wet囉!都會好開心+!
一係同屋企人過一個溫馨既情人節囉!
一句講晒~一定唔可以無人陪~
講返我自己先~
我同健因為某D問題而有爭執,所以唔會係佢陪我過~
至於賢呢~就唔駛講啦~我得,佢呀爸都唔比啦,所以都唔係佢.
都無人選啦!陪我個個人就係............
我都想係男朋友仔呀!
可惜我無呀!
早日溝返個都好喎!
有無好介紹呀??
講下笑咋!
我咁細個,邊岩拍拖呀!
我諗住到到我讀大學既時候先拍都未遲呀!
鐘意一個人唔係淨係外貌既,都要係用個心去鐘意!
<><>><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
留言板<><>
無拖拍既人-我-:唔駛急!急既時候,可能只係尹到一朵唔好既桃花!幾日就謝!慢慢泥啦!
拍緊拖既人-盛-:要好好珍惜對方!早日拉埋天窗!
拍過拖!不過分左手既人:唔駛咁HURT既!等日再泥過!
就結婚既人-表姐-:依家新年呀,食多D連子啦!希望你地早頭到老!
結左婚既人-表哥-表嫂-:大家姻姻愛愛!都要珍惜對方+!!!
<><><><><><><><<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>
祝各位情人節快樂!
|