情人節就過左啦. 但係新年又泥緊啦!!
去左年宵市場未呀??
我琴晚去左lo!
不過唔係去Tuen Mun個個.
係去維園個個.
第一次去維園行年宵.
真係好大+!
起碼大過Tuen Mun個個呀.
去左十幾年都係喱個迷你年宵. #去得多都悶啦!#
不過維園個個都係好少野賣.
係就係好有創意.但係好多都大舊+!
我個陣未食飯+! 唔通攞住咁大舊野周圍走咩??
仲有呀,我住係Tuen Mun+, 我要搭車先返到Home+!! 令死我咩?
最後都係買左兩樣野.
1.龜龜毛毛人字拖 #好得意+#
2.一個蒸籠入面有兩隻豬豬同兩個桔桔 #QQ呀!#
<<本來想影d杷比你地睇+,點知相機無電!T.T>>
食左翠華茶餐廳到食佢最出名既--魚蛋米同豬仔飽.
巧巧味呀!我sup佢呀!
跟著行街街--SOGO--
好想買個4間野d衫呀!!
1. Lover House
2. Kitty個間野
3. 妹妹 
4. Recosuke 
但係無買呀,because之前買左好多lo.
算下次再買過.
返到屋企都差唔多12:00 lo.
沖完梁就教教豬.
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
\祝賀/
自己><身體健康><學業猛進><入到一間好中學><
媽咪><身體健康><日日都咁開心><
呀爸><工作愉快><中六合彩><
老師><工作愉快><日日都咁令仔令女><
同學仔><瑩+蔚><學業進步><大家友誼永固><
朋友仔><Melody+Tom+健仔><學業進步><友誼長過萬里長城><
親戚><貓+表哥+表姐等等><身體健康><
**婆B><身體健康><長命百歲><
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
-----完-----
|